Logo Żytno Szkoła

BIWAK 18-20.10.2024

26.10.2024

HARCERSKI BIWAK

W dniach 18-20.10 harcerze z 1DH Watra działającej w Publicznej Szkole Podstawowej w Żytnie wzięli udział w biwaku harcerskim. W piątkowe popołudnie wyruszyli autokarem do Nowej Słupi, gdzie nocowali

w Schronisku Młodzieżowym. Wieczorem wzięli udział w grach

integracyjnych z innymi drużynami.
W sobotę, od razu po śniadaniu harcerze wybrali się na pieszą wycieczkę w Góry Świętokrzyskie. Celem było wejście na Święty Krzyż, co okazało się dość łatwym zadaniem. Gdy dotarliśmy na miejsce zwiedziliśmy Muzeum Przyrodnicze Świętokrzyskiego Parku Narodowego, Klasztor Misjonarzy Oblatów Maryi Niepokalanej oraz kryptę Jeremiego Wiśniowieckiego. Weszliśmy również na galerię widokową na Gołoborzu. Po pysznym obiedzie w pobliskiej karczmie każda z drużyn nagrywała swoje TikToki według najnowszych tiktokowych trendów. To była fantastyczna zabawa. Wieczorem wróciliśmy do schroniska, gdzie od razu po kolacji zaczęliśmy grać w gry planszowe. Dzięki temu jeszcze bardziej mogliśmy się zintegrować.
W niedzielę czekała na nas jeszcze jedna niespodzianka – wizyta w ZOO Leśne Zacisze. Mogliśmy tam podziwiać 120 gatunków zwierząt z 6 kontynentów, a nawet karmić owce oraz kozy w Mini Zoo.
W niedzielne popołudnie zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi wróciliśmy do domu. Czekamy na kolejne biwaki

zapraszamy

Zegar

• :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.